1. Co to jest CubieBag?

CubieBag to innowacyjna torebka 3D powstała w koncepcji wolnej i nieskrępowanej kreacji przez użytkowniczki. Ta nowoczesna torebka będzie idealnie sprawdzała się jako torebka dla dziewczyn ale również tych dojrzałych i świadomych swoich potrzeb. Dzięki uniwersalnemu wzornictwu możesz jej używać jako torba piknikowa, torba na lunch, czy torba na posiłek ale także jako zwyczajna torba designerska na co dzień. Sama wybierz jak najlepiej posłuży Ci CubieBag.

2. Czy muszę zamawiać jednakową ilość elementów?

Nie. CubieBag to system otwarty, a dzięki budowie modułowej możesz np. kupić 3 sztuki pasków do torebki w różnych kolorach, by móc zmieniać je np. dostosowując do swojej stylizacji danego dnia. Sama decyduj ilu i jakich elementów potrzebujesz do swojej CubieBag. Możesz także zakupić pojedynczą torebkę teraz, a kolejne elementy dokupić później, gdy np. postanowisz coś zmienić w jej wyglądzie. Dzięki takiemu podejściu mamy przekonanie, że torebka CubieBag to coś stworzone właśnie dla Ciebie.

3. Czy muszę sprawdzać, czy wszystkie elementy pasują do siebie?

Nie. CubieBag został zaprojektowany w taki sposób, aby każdy element tej torebki 3D pasował do siebie nawzajem. Oznacza to, że wybierając dowolny zestaw body, pasków, uchwytów czy wkładu miękkiego masz pewność, że elementy będą ze sobą kompatybilne. Sprawdź sama jak wiele możliwości beztroskiego wyboru daje CubieBag !

4. Czy torebki są dostępne od ręki?

Każda torebka Cubie jest unikatowym wytworem naszych urządzeń i ludzkich rąk. W związku z tym jeżeli skonfigurujesz swój zestaw, przygotowanie Twojego zamówienia powinno zająć nam zwykle 48 godzin. Czas oczekiwania może się wydłużyć z przyczyn leżących po stronie wysyłki. O statusie Twojego zamówienia będziemy Ciebie informować drogą mailową.

5. Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

firma kurierska,

poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),

odbiór osobisty.

6. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

7. Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

przelew na konto bankowe,

płatność za pobraniem,

płatność elektroniczna (przelew on-line). 

8. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Czernidła 28 , 05-520 Konstancin-Jeziorna, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

10. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

11. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 665818818.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

12. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.